Patrasconiu-solidaritate

Fara motiv a fost dat afara Patrasconiu. Nu se poate sa nu reactionez. Cotidianul renascut de Catavencu a murit. Si se asteapta trei zile ca scandalul sa moara, ursii sa traga la miere. Ba, unde se duc ziaristii? Ciriie cit ciriie, trece! Pai, ei nu-si stiu limitele? Ei fac stirile, ei sint o stire. Totul trece. Le trece. Se adapteaza. Si postul asta miine nu mai e ca altul vine in loc, doar nebun sa fii sa sustii aceeasi cauza mult timp, doar nu esti nebun, nu? Asa ca Patrasconiu e dat afara aberant. Dupa cenzura pe Romosan. Cine uita la fel pateste.

Tags: , ,

111 Responses to “Patrasconiu-solidaritate”

  1. Mitic? Says:

    ?i cum ziceam, triste vremi. ?i e abia începutul. sfâr?itul îl aduce nistorescu.

  2. Liviu Antonesei Says:

    Pentru ca e imprevizibil ce se va intimpla cu postarile de pe Cotidianu.ro, imi cer scuze ca postez si aici mesajul catre Cristi:

    Draga Cristi, eu am inceput sa public in Cotidianul la invitatia ta, asa cum, tot la invitatia ta, am publicat si in ziarul local din Timisoara, la care lucrai, citeva articole. Ceea ce ti s-a intimplat acum mi se pare atit de absurd ca aproape nu gasesc cuvintele pentru a-ti scrie. Daca tu nu mai esti acolo, e limpede ca textul trimis pentru miine, va fi ultimul ce va aparea in Cotidianul, desigur daca va mai aparea. Eu, oricum, eram obisnuit sa-si trimit tie articolele, iar cind nu erai in Bucuresti, le trimiteam si celuilalt Cristi. De cind colaborez cu ziarul, s-au schimbat 7 – 8 directori, dar uneori nici nu stiam cine este. Eu nu lucram cu directorii, ci cu tine. Indiferent ca opiniile noastre politice pot fi diferite in unele privinte, nu am avut absolut nici o problema pe parcursul acestei colaborari de citiva ani, nu putini. Nu reusesc sa inteleg gestul d-lui Nistorescu – a fost trimis acolo sa redreseze ziarul sau sa-l distruga? Primele dumisale gesturi directoriale nu-mi par a conduce la vreo redresare, ci la o criza majora. Dar e treaba dumisale si a patronatului. Ti-am scris acest mesaj public, ca sa stii ca sint alaturi de tine, nu de ei. Sper sa nu fie moderat, inghitit de platforma etc. Mult noroc in toate si sanatate celor doua fete ale tale!

  3. nicole Says:

    1. Blocarea articolului de astazi al lui Cristian Patrasconiu de la sectiunea “Comentarii” se numeste CENZURA!

    2. Anuntarea concedierii unui angajat fara motive/argumente conform Codului Muncii este ILEGALA.

    3. Decizia unui director de firma/companie/publicatie, in cazul asta Nistorescu, luata la 24 de ore de la preluarea sarcinilor de manager, trebuie sa se intemeieze pe legislatia in vigoare si pe activitatea respectivului angajat in intervalul supus monitorizarii. Dl Cristian Patrasconiu ERA IN CONCEDIU in momentul preluarii de catre Nistorescu a managementului publicatiei. CE ANUME I-A IMPUTAT IN ACTIVITATE ANGAJATULUI CRISTIAN PATRASCONIU?

    Comportamentul acestui individ, il numesc aici pe Cornel Nistorescu, este, conform legii, ABUZIV SI LIPSIT DE TEMEI.

    Ma astept ca sindicatele din presa, colegii, sa aiba o atitudine colectiva, IN ACORD CU LEGISLATIA IN VIGOARE.

    Deci, discutam aici de doua chestiuni: 1. CENZURAREA UNOR ARTICOLE; 2. PROPUNEREA DE DESFACERE A CONTRACTULUI DE MUNCA IN MOD ABUZIV SI ILEGAL.

    By the way: masurand randamentul si activitatea dlui Cristian Patrasconiu, respectiv activitatea jurnalistica din Cotidianul si de pe blog, inclusiv cu ratele de raspuns, sunt convinsa ca NU I SE POATE REPROSA NIMIC. Varietatea si ritmul temelor postate pe blogul sau de exemplu sunt un model inclusiv de marketing publicistic, nu numai al unei munci formidabile.

  4. nicole Says:

    Bravo, Eugen Istodor!

    Ai profunda mea admiratie!

  5. zorro Says:

    Istodor: respect. despre asta-i vorba, despre atitudine, adica.

    First they came…
    When the Nazis came for the communists,
    I remained silent;
    I was not a communist.

    Then they locked up the social democrats,
    I remained silent;
    I was not a social democrat.

    Then they came for the trade unionists,
    I did not speak out;
    I was not a trade unionist.

    Then they came for the Jews,
    I did not speak out;
    I was not a Jew.

    When they came for me,
    there was no one left to speak out for me.

Publicitate
  1. vladimir tismaneanu Says:

    Draga Eugen:

    Nistorescu si Romosan, palnia si Stamate (Stamatoiu de la DIE?), cei mai acerbi critici ai condamnarii comunismului. Tocmai citeam o cronica azi in New York Times despre un roman al unui columbian genial (se poarta genialitatea la Bogota): “The Informers” de Juan Gabriel Vasquez. Intre altele se discuta de ce un celebru jurnalist era atat de vehement opus analizei istorice a unor faradelegi din trecut: raspunsul este teama ca “his own treachery during the period will be exposed”.

    Cunosti categoria “persoana de sprijin” din lexicul birocratic al Securitatii?

    Cum ar putea CN sa-l suporte pe Cristi Patrasconiu, opusul sau absolut? Cum ar putea mlastina sa tolereze apele limpezi? CN nu poate uita serialul despre crimele comunismului coordonat de Cristi Patrasconiu si de Claudiu Tarziu.

    Iti multumesc pentru tot ce faci.

    Al tau,

    Volo

  2. drum Says:

    Patrasconiu nu era un ziarist, ci un agitator. Nici nu ma intereseaza ca era basescofil sau nu. Dar nu aducea niciun spor in cunoastere, ci numai opinii tendentioase.

  3. Xiao Says:

    Ati fost naivi daca nu ati stiut ca intr-un final aici se va ajunge. La realitatea s-a vazut mai de mult ca e din ce in ce mai ordonata, a urmat Cotidianul.
    Sunt curios cand o sa-i vina randul Catavencului, nu ca acum ar fii ce era odata…

  4. zorro Says:

    Istodor,
    exact asa e. Ati renascut Cotidianul, atunci cand l-ati luat voi. Apoi, v-ati lacomit si i l-ati vandut lui Vantu. Tot voi ati fost/sunteti vinovati. Unii dintre voi sunt compromisi iremediabil: Buscu, de exemplu.
    Daca ati putea recupera brandul Catavencu de la Vantu, ar mai fi o chestie.
    Asa, se cheama ca v-a aplicat Vantu o lovitura teribila, monser: v-a imprastiat in cele 4 vanturi, dupa ce cu mult efort voi reusiserati sa creati brandul…

  5. madison , jimmy Says:

    …vorba Simonei : ”doar dragostea conteaz?” ! :roll:

  6. CATAL1N Says:

    Fara suparare , d-le Istodor , dar Cotidianul se transforma dintr-unul cu cititori de elita , intr-unul de cititori de belita …

  7. istodor Says:

    draga volo,
    tu ai facut mai multe ca noi sa facem minim. asa ca e bine ca sintem impreuna o data-n viata.
    antoneseiule,
    ba, baiete, ce vor nene de la patrasconiu? ce vor? sa-i spuna. ba, constiinta, scrie, ba asa si noi te tinem. dar nimeni nu-i spune nimic, nimic, nimic. unde dracului traieste nistorescu? ce-o fi inteles din astia 20 de ani de la revolutie?

  8. zorro Says:

    istodor, ce draq monser, esti naiv? :lol:
    Evident, “nu pot” sa-i spuna…

  9. Adina Says:

    Util ar fi un protest in masa in redactia aia. De unul singur nu prea poti face nimic, dar daca refuza toti (ma rog, cat mai multi) sa scrie, ce o sa faca Nistorescu? O sa umple ziarul cu mediafax sau cu NewsIn? Cat poate sa o tina asa?

  10. marius Says:

    Hai sa fim seriosi, Patrasconiu nu face jurnalism, face propaganda de partid, la fel ca si ITM. Se pare ca Nistorescu face curatenie.

  11. Gogu Says:

    Sindicat nu aveti, milogilor?

  12. Mihnea M?ru?? » Blog Archive » Nistorescu îl concediaz? pe P?tr??coniu. Plus actualiz?ri Says:

    [...] “F?r? motiv a fost dat afar? P?tr??coniu. Nu se poate s? nu reac?ionez”, scrie Eugen Istodor pe blogul s?u, g?zduit înc? ?i de cotidianul.ro. August 3rd, 2009 in [...]

  13. constans Says:

    http://tismaneanu.wordpress.com/2009/08/02/chipurile-infamiei-v-cristian-patrasconiu-despre-licheaua-porcina/

    ,,Diferenta de fus orar m-a facut sa aflu abia acum de decizia lui C. Nistorescu de a-l concedia pe Cristian Patrasconiu. Marturisesc ca nu ma mir. de ani de zile am observat cu tristete declinul profesional si moral al lui Nistorescu, un reporter candva interesant. Nu voi comenta lucruri personale. Sa spun doar ca, impreuna cu Petru Romosan, C. Nistorescu a fost/este unul dintre cei mai inversunati denigratori ai intelectualitatii democratice romanesti, ai condamnarii comunismului si ai eforturilor de asanare a climatului public. Pentur cei care il citim pe Cristian Patrasconiu, si suntem foarte multi, este limpede ca el reprezinta o generatie care are alte repere decat cele ale expiratului Nistorescu, un personaj din categoria pe care eu o numesc a oamenilor pe langa care a trecut trenul. Cristi si colegii sai nu s-au pliat niciodata pe “indicatiile” cuiva (diversele incarnari ale Sectiei Presa a CC al PCR), nu sunt lacheii nici unui patron. Mai ales, nu sunt cinici. (Washington, DC, 3 august, 9:06 a.m.)

    Salut interventia lui Liviu Antonesei de pe blogul lui Cristi Patrasconiu.,,

  14. Mitic? Says:

    la cât de tembel e nistorescu o s?’l dea afar? ?i pe mihnea m?ru??:)

  15. vera Says:

    D-le Istodo, nu-l lasati pe dl Patrasconiu sa plece asa cu coada intre picioare ! Trebuie sa puteti face ceva dvs colegii de buna credinta din ziar ! Faceti un protest, chemati-ne in fata cladirii ziarului si vom veni. Nu se poate sa renuntati fara lupta !

  16. ENA Says:

    NICOL
    Ca nu i-a publicat articolul lui CP este cenzura, corect. De ce te miri pentru ca CP face asta de cind a deschis blogul. Tot ce nu a fost cu iz de portocaliu, “ma plictisesti” mai aveti ceva de spus” moderat cite o ora doua sau spam. Acesta a fost blogul lui CP . I s-a servit exact ce a facut. I-a placut nu cred. Lectie pentru viitor.

  17. antim Says:

    nu mai plangeti o nulitate agresiva . se va descurca , e vremea im(posto)rilor. s-a bazat, ca si ridzi , pe iluzii . sa treaca la munca serioasa ,daca poate . presa militanta sa promoveze idei nu ,,tismanisme” si mai ales (tru)isme . poze , titluri de carti si videoclipuri ne gasim si singuri , iar de analize politice ,de un gretos partizanat , ne-am saturat .

  18. nicole Says:

    Domnule Tismaneanu,

    Nu se poate sa lasam lucrurile sa curga mai departe “cum vor ei”. Actul lui Nistorescu este un act de o agresivitate vecina cu nebunia. Consider acest moment ca fiind unul de o gravitate extrema pentru libertatea si profesionalismul presei romanesti.

    Ma scuzati ca va intreb: dar nu ar fi, oare, momentul ca oamenii din presa romaneasca si intelectualii din tara asta, care mai au inca o dreapta coloana vertebrala, SA IA ATITUDINE PUBLICA IN MASA? Exista organizatii nationale si internationale, exista sindicate in presa, ale editorilor, ale societatii civile etc.
    TREBUIE DATA O REPLICA ABUZULUI SI CENZURII!

    Faptul ca s-a ajuns pana aici este datorat si lipsei de rezistenta reala (si nu ma refer la dumneavoastra) si solidaritate in fata AGRESIUNII UNOR SCURSURI UMANE, A UNOR LICHELE, care au ocupat din ce in ce mai multe pozitii cheie in comunicarea publica din Romania.

    Daca nu se face nimic acum, inseamna ca in fiecare secunda se poate repeta acelasi arbitrariu de tip si teapa Nistorescu.

  19. nedormitul Says:

    ena
    l-a dat afar?, c.p. era în concediu. iar blogul e una, ziarul e alta.

  20. Stiri scurte | Reporter Virtual Says:

    [...] Istodor, Morar, Sutu si Teodorescu scriu despre demiterea absurda a lui Cristian Patrasconiu. Solidari. [...]

  21. nicole Says:

    @antim, @Ena si cei ca voi: DA, lichelelor si impostorilor le-a cenzurat mesajele. Era dreptul lui sa asaneze blogul de lepre ca voi.

  22. cda Says:

    Ar fi de dorit ca un nou responsabil nu doar sa incerce intai sa se integreze in “mediul” existent dar si sa respecte “brandul” per care il mostenste.

    Exista insa o exceptie: daca a primit ca si manager indicatii ca “comportamentul editorial” sa fie diferit atunci este si aceasta o metoda da a pune in practica schimbarile.

    Eu sper ca linia Cotidianului sa fie pastrata iar echipa existenta sa isi spuna cuvantul sa isi faca auzite opiniile … in cazul in care nu va fi posibil sper sa ii pot citi la concurenta sau eventual intr-o noua initiativa in peisajul media romanesc.

    Succes, curaj, rabdare si verticalitate !

  23. radu Says:

    Exceptional!
    Nicole a intrat la ovulatie si da cu barda in aia care nu sunt de acord cuea
    Lepre !ce cuvant tare!
    Poate a vrut sa se auto caracterizeze
    Dar asta este spiriyul emulat de blogul Patrasconiului

  24. francisc baja Says:

    Deocamdata lucrurile merg in directia dorita.
    Toate tunurile sunt pe CN, si toate lumea se mira enigmatic ce-l anima pe personaj.
    Pina una alta, CN e o simpla coada de topor de care se foloseste patronatul pentru a se debarasa de ziaristii incomozi in asteptarea alegerilor.

  25. Berkeley Says:

    este un semn bun pentru Patrasconiu ca a fost dat afara. Daca asta nu se intimpla tot ce a scris pina acum ar fi fost sub semnul dubiosului….ce compatibilitate sa existe intre Patrasconiu si unu ca Nistorescu!???
    Propun sa va mutati toti datii afara pe un site separat ca sa mai putem si noi comunica cu voi si intre noi!!!

  26. antim Says:

    Poate aflam si solda … la tru s-a spus ceva ! TREBUIE SA AFLAM CUM PLATESC PARTIDELE SI DE UNDE IAU BANII .
    Nicole , la durere oamenii devin mai buni .

  27. daca_nu_nu Says:

    Felicit?ri, Istodor!
    Nu ceda?i sub nicio form? ?i ve?i reu?i!

  28. Anny Pauker Says:

    de 4 ani si mai bine nu v-ati dat seama ca scrieti pe banii de la FNI? hai, lansati o publicatie traitoare din banii cititorilor. atunci o sa vedem daca-i vorba de dragoste adevarata!

  29. radu Says:

    Stiti care era cuvantul preferat al Patrasconiului cand se posta o parere opusa lui chiar exprimata in termeni decenti?
    Out!
    E asta a patit si el : out

  30. decebal radulescu Says:

    Revoltator! Patrasconiu chiar e un tip valoros. Pacat.

  31. vladimir tismaneanu Says:

    Pentru Nicole

    De acord cu Dvs, trebuie trecut de la singular la plural. Ceea ce incearca Nistorescu sa faca este sa prezinte chetiunea drept una “tehnica”. Pe vremuri se numea “reducere de schema”. Oricine stie istoria comunismului intelege despre ce este vorba. Astept cu mare interes pozitia lui Doru Buscu. After all, am fost si eu editorialist al Cotidianului, subiectul ma priveste de fapt direct. Puteam sa fiu exact in situatia lui Liviu Antonesei. Va asigur ca as fi procedat la fel.

    Cu prietenie,

    VT

    Sper ca organizatiile care se ocupa de libertatea presei, inclusiv Freedom House, sa taxeze cum se cere aceste actiuni represive ale lui C. Nistorescu.

    Il tin mine la Washington cand m-a rugat, curtenitor si mieros (”Batrane…”) sa-l ajut sa publice “Oda Americii”. L-am pus atunci in legatura cu prietenii mei de la Washington Post. Nistorescu este, cum am mai spus, un personaj cariat moral. Te uraste daca il ajuti, un ins inacabil de admiratie, rapace, devorat de tot soiul de compexe, primitiv si incult.

  32. Anny Pauker Says:

    si înca ceva, daca Catavencu nu lucreaza pentru influenta politica ci pentru cititor, de ce, de cîtva timp, se da la liber, pentru tot bizonul?

  33. nedormitul Says:

    nistorescu vrea s? fac? un ziar de intact

  34. vivi Says:

    Cornel Nistorescu: “Ni?te Ridzi-pi?i”= teza de doctorat- pardon INTERVIUL dat de Nistorescu pentru angajarea la COTIDIANUL! Mult succes! Sper sa cada total audienta! Ce va face domnul Hurezeanu? A fost in comisie la titularizare?

  35. nicole Says:

    @Vladimir Tismaneanu,

    Va multumesc foarte multe mult pentru raspuns.

    Cu toate acestea, TREBUIE FACUTE SESIZARILE CATRE ACELE ORGANIZATII. Cum trebuie procedat?

    Daca veti avea o initiativa in acest sens, ne alaturam fara nici o ezitare. Suntem multi, foarte multi!

  36. Loda Says:

    nedo :
    ,,-a dat afar?, c.p. era în concediu’’sunt eu dilie, sau ce?: Hotnews anunta :
    ,,atunci cand se va intoarce din concediu va primi preaviz, au declarat pentru HotNews.ro surse din ziar.”.Deci omul nu e dat afara in concediu, e prevenit ca va fi dat afara, dupa ce isi face concediul va primi,conform Codului Muncii, preavizul.Unde-i incalcarea legii? De altfel, daca dl.Patrsconiu considera ca e victima unui act ilegal,poate da ziarul in judecata,dar la prima vedere nu pare a fi;nedrept da, ilegal,nu.

  37. mariy Says:

    @nicole,
    ai dreptate,si eu as vrea sa stiu,cum pot sa-i dau peste bot jigodiei.

  38. Anny Pauker Says:

    @ nicole, tismaneanu

    mai are Freedom House interese în Romania? Chiar sunt curioasa cum va raspunde la solicitarile celor “multi, foarte multi” lasati fara job. Fiindca acelora foarte-foarte multi, lasati fara speranta, stiu cum le-a raspuns.

  39. damad Says:

    Intrebare:
    Cine dintre dumneavoastra ati dori, ati putea, ati reusi sa lucrati cu cineva care a declarat public in repetate randuri ca ii este rusine sa va fie coleg de breasla? Cristian Patrasconiu trebuia sa isi dea demisia si nu sa astepte inevitabilul.

  40. Preda Barbu Says:

    http ://teodorescu.blog.cotidianul.ro/2009/08/03/cristian-patrasconiu-nu-va-mai-scrie-la-cotidianul/

    “Bine m? Teodorescule, da’ tu nu spui nimic, n-ai ?i tu o opinie !?”
    “Ba da, tov Nistorescu, am s? tr?i?i, da’ s? ?ti?i c? nu sunt de acord cu ea !”

  41. Urban Iulian Says:

    Sincere felicitari tuturor jurnalistilor de la Cotidianul care, dupa momentul Patrasconiu, tin sa arate ca este mai importanta verticalitatea profesionala decat tentatiile financiare

  42. Garcia Muerte Says:

    Patrasconiu nu este ziarist ci lucrator la Sectia Agitprop a PD. Atat. Talent? L-ati reperat Dumneavoastra in vreun text al individului? Sincer, m-am chinuit sa gasesc vreo urma a lui dar ea lipsea cu desavarsire.

    Un sincer bravo d-le Nistorescu, cineva trebuia sa puna ordine si in spelunca aceasta portocalie. Si cand mai vad si cine il sustine pe Patrasconiu, ma apuca rasul. Avem aici un personaj tarat pe nume Tismaneanu, sinecurist (poate si securist?!?) guvernamental convins. Avem un Antonesei ale carui texte puerile, incolore si inodore sunt de nivelul anului II de Jurnalistica in Romania.

    Asa ca, d-le Patrasconiu, calatorie sprancenata!

  43. zola Says:

    @Loda: esti pur si simplu tampita. Cara-te naibii.

  44. napirstoc Says:

    una peste alta nu conteaza numele jurnalistului avertizat ca va fi dat afara si nici cantitatea lui de talent
    din figura de mai sus se vede clar si limpede ca nistorescu e un om mic, speriat si de rahat
    nu vii tu in casa oamenilor si incepi sa dai cu barda si cu mucii in fasole
    behave bre
    te-a pus manager, comporta-te ca atare, saluta lumea, incearca sa intelegi organizatia, sa cunosti oamenii, prezinta-ti strategia, de-astea, c-asa se face in lumea civilizata
    nu vii vataf pe tarla tzarane

  45. required Says:

    asa, pentru statistici: si eu sint dintre cei care nu considera concedierea lui patrasconiu o tragedie. opinii poate avea oricine, macar altii si le sustin mai cu talent. la un ziar, opiniile sint umplutura, substanta o dau stirile proprii, anchetele proprii etc. mediafax si youtube are toata lumea, nu din asa ceva se face presa

  46. nicole Says:

    http://www.paginademedia.ro/2009/08/03/cornel-nistorescu-nu-am-de-ce-sa-fiu-sentimental-la-cotidianul/

    ia cititi aici mostra de manager si de viziune!
    s-a dus singur sa se ceara director.

    Istodor,
    voi stiati de asta?

  47. Gol?niile se ?in lan? la Cotidianul. : Iulian Enache Says:

    [...] Eugen Istodor [...]

  48. Andu Says:

    “Si postul asta miine nu mai e ca altul vine in loc, doar nebun sa fii sa sustii aceeasi cauza mult timp, doar nu esti nebun, nu?”
    Pai ca sa nu se uite, ce-ar fi sa publici postarea asta in fiecare zi de-acum in colo pana se rezolva problema. Ma cam scoate din sarite cacatul asta romanesc de a zice, da ba, nasol, l-au dat afara pe nedrept, sunt cu tine Cristi! dar doar din gura. Esti si tu cineva acolo la Catavencu, sau ai fost, pune mana si organizeaza o atitudine coerenta a colegilor din presa impotriva boului aluia daca chiar asa este.
    Fa ceva, ca tot te plangeai ca te plictisesti.

  49. Loda Says:

    zola
    ;Pe bune? Ma rog, o fi, tampitii se recunosc intre ei, dar numai ordinarii de injura :) Eu nu iti fac onoarea.

  50. neamtu tiganu Says:

    Intro firma serioasa, in capitalism, auziti ba in capitalism, prietenia intre angajati nu e dorita. Prietenia inseamna, de multe ori, aparitia gastilor, formarea mafiilor si fiecare se acopera, unu pe altu.

    Nea Istodor, am impresia ca mata esti un pui golas, te-a luat si pa mata apa si entuziazmu revolutionar si te amesteci si mata printre astia cu sacii-n caruta, sa te bagi in seama. Nea Istodor iti doresc toatte cele bune, nu as vrea ca strigatele matale de foame sa fie din necesitate.

  51. best_communication Says:

    De cand nu mai are voie un director, inclusiv de publicatie, sa-si faca singur echipa cu care sa poata pune in aplicare un mandat managerial? Cotidianul a supravietuit si cand a murit intemeietorul sau, Ion Ratiu, a trecut, cum a trecut, si de vanzarea sa lui Vantu… de ce nu ar merge mai departe si fara Patracsnoiu? Era el singurul brand al ziarului? Atunci este grav si Cornel Nistorescu avea dreptate la Realitatea TV cand se temea ca se afla in fata celui mai greu examen din viata sa… Celor care se minuneaza de aceasta masura le recomand sa se uite ce se intampla prin institutiile statului acolo unde functionarii publici, care sunt aparati de o lege speciala, sunt aruncati discretionar, fara sa-i intrebe nimeni nimic. Cel putin aici vorbim despre un ziar particular, unde actionariatul poate lua si astfel de decizii. Chiar daca ele mai supara… Este vreo lege nescrisa cum ca la Cotidianul se acorda sinecuri pe viata?

  52. Liviu Says:

    Pai fiti solidar pana la capat si dati-va si dvs. demisia :)

    Sau isi are si solidaritatea limitele ei?

  53. scrisoare deschisa Says:

    03 august 2009
    Scrisoare deschisa pentru Sorin Ovidiu Vantu
    Excelenta,

    Inca nu am avut prilejul sa ne cunoastem, dar lucrez de cinci ani la ziarul Cotidianul, al carui patron ati devenit in acest rastimp.

    Nu as fi apelat in mod obisnuit la clementa dumneavoastra, dar vad ca in ultimele zile s-a instituit in redactie un obicei al pamintului de a nu se mai discuta cu impricinatii, ci doar de a se dispune. De aceea imi iau si eu libertatea de a ma adresa direct instantei superioare, adica dvs.

    Ma refer, in primul rind, la post-scriptumul editorialului de astazi, semnat de noul director, domnul Cornel Nistorescu, in care deplinge insinuant lipsa “dreptului elementar la aparare” intr-un articol pe care l-am scris despre ilustrul Petru Romosan, colaborator al Securitatii, dupa cum sustine CNSAS.

    Contactat dupa regulile jurnalistice de “Cotidianul”, domnul Romosan a preferat sa se apere in 2006 numindu-ma “turnatoare mica” si sa ma ameninte ca ma scoate din presa, dupa cum demonstreaza inregistrarea pe care inca o am. In 2009, cu decizia CNSAS in fata, a ales sa se apere prin noi invective, precum “securista imputita”. Pentru cititorii de elita ai ziarului, exprimarile imunde ale domnului Romosan nu ar fi fost relevante, am decis impreuna cu Liviu Avram, redactor-sef adjunct, cel care a avizat textul pentru publicare, vinerea trecuta.

    Astfel, “dreptul la aparare” al domnului Romosan nu e exercitat prin propriile cuvinte, ce pot zgiria urechile obisnuite cu un limbaj civilizat, ci prin cuvintele mele, “a negat cu vehementa colaborarea cu Securitatea”. In schimb, mi-am sustinut titlul, ce vorbea despre turnatoriile lui Romosan, cu cit mai multe documente. Domnul Nistorescu -care, precizez, nu a apucat sa ne dea inca o lista cu toti prietenii domniei sale si care a dispus scoaterea textului de pe site-ul ziarului, la o ora dupa ce a fost postat-, fie nu a citit textul, fie a avut un alt motiv decit cel expus in “P.S.” pentru ceea ce a facut. De altfel, in fata intregii redactii, nu a invocat “lipsa dreptului la aparare” din acest text, ci faptul ca el stie mai bine subiectul si ca va fi completat ulterior. Recent m-a informat ca alaturi de textul meu, in ziar va aparea, miercuri, o “completare” de trei pagini, ce va demonstra cum ar fi trebuit sa fie tratat subiectul . Asadar, o lectie de jurnalistica in piata publica, nemaivazuta pina acum, prin care se argumenteaza un gest numit de multi altii inaintea mea CENZURA.

    Inchei paranteza si vreau sa mai ilustrez obiceiul incetatenit in ultima vreme, de care am facut vorbire la inceput, cu alte decizii, de care, fireste, va va fi informat boardul, asa cum a facut si cu numirea domnului Nistorescu in functia de director. Ele vizeaza concedierea unuia din colegii mei, Cristian Patrasconiu, desi se afla in concediu, pe motiv ca nu mai corespunde cu noua linie a ziarului. De acelasi lucru au fost sau urmeaza sa fie anuntati si comentatori precum Theodor Baconski, Daniel Vighi si Alin Fumurescu. A decis, de asemenea, sa scoata de pe cotidianul.ro blogurile lui Ioan T.Morar si Eugen Istodor. Deciziile cu pricina au generat renuntarea la colaborarea cu Cotidianul a lui Liviu Antonesei si Robert Turcescu. Fireste, e posibil sa fiti in asentiment cu deciziile domnului Nistorescu. Puteti, de asemenea, considera ca aici sint banii dvs si ca nu e treaba niciunui muritor de rind din redactie sa judece managementul editorial al ziarului. Am insa speranta ca omul care ne considera deunazi cea mai buna echipa din presa romaneasca nu ne poate trata astazi (si el) ca pe niste muncitori la o fabrica de cuie, vorba cuiva.

    Tocmai de aceea indraznesc sa va rog ceva. Sa va spun pentru ce v-am scris, adica. Vedeti dumneavoastra, de cand s-a relansat Cotidianul am lucrat cu multi (prea multi) sefi – unii mai buni, altii si mai buni, unul-doi chiar foarte buni. In plus, se vorbeste prin tirg (nu am confirmarea impricinatului, de aia nu public zvonul in ziar, domnule Nistorescu!) ca vreti sa inchideti portile Cotidianului cam pe la sfirsitul anului. Daca nu cer prea mult, dati-ne un sef cu care – in acele momente – sa nu ne fie rusine sa mincam din coliva gazetei la care am muncit atita ani. Fondata de Ion Ratiu, cum i-a placut si domnului Nistorescu sa sublinieze.

    A trustului dvs angajata,

    Mirela Corlatan

  54. madison , jimmy Says:

    …?sta-i ”Cotidianul” ?! :shock:

  55. alina purcaru Says:

    Nu pot sa nu fiu solidara cu Cristi Patrasconiu. Astazi au fost calcate in picioare principii elementare, si nu doar pentru viata si statutul unui jurnalist. Facut asa, Cotidianul nu mai e ziarul la care am scris, si in nici un caz nu mai e ziarul in care imi mai doresc sa semnez. Nu e trist, e dureros si revoltator.

  56. Marius Ianus Says:

    Mi-am permis si eu sa ma exprim asupra subiectului, ca unul care ii cunoaste atit pe Cornel Nistorescu, cit si pe Romosan: http://hyperliteratura.reea.net/?p=2981

  57. Sly Says:

    Este greu . Foarte greu. Si sunt sceptic in privinta sanselor de a-l inlatura din pozitia asta. Are mult tupeu si sprijin de la mogulul suprem.
    Pacat ca de ceva timp se lucreaza la indobitocirea echipei. In ritmul asta trustul Vantului “va prinde din urma” trustul Voiculescului.
    Se lasa seara in presa romaneasca. Usor, usor…

  58. Bleen Says:

    “Ele vizeaza concedierea unuia din colegii mei, Cristian Patrasconiu, desi se afla in concediu, pe motiv ca nu mai corespunde cu noua linie a ziarului. De acelasi lucru au fost sau urmeaza sa fie anuntati si comentatori precum Theodor Baconski, Daniel Vighi si Alin Fumurescu. A decis, de asemenea, sa scoata de pe cotidianul.ro blogurile lui Ioan T.Morar si Eugen Istodor. Deciziile cu pricina au generat renuntarea la colaborarea cu Cotidianul a lui Liviu Antonesei si Robert Turcescu.”

    http://dilemediatice.blogspot.com/2009/08/scrisoare-deschisa-pentru-sorin-ovidiu.html

  59. ENA Says:

    Nicol
    ce ai zis ca a facut CP cu lepre ca noi asta a facut si Nistorescu cu el.QED.
    simplu ce zici. Problema ta este ca nu iti mai primesti simbria de injurator de serviciu. Intri si tu in somaj. Asta-i democratia .
    Cit despre lepra cred ca este fata mamii tale. Cei sapte ani de acasa iti lipsesc cu desavirsire. Cred ca in primii sapte ani nu ai avut timp pentru ca pasteai vaca

  60. nicole Says:

    ENA,

    Spre stupoarea ta, adla ca nu primesc nici o simbrie pentru lucrurile si oamenii in care cred. E adevarat ca in creierasul tau asa ceva nu sa exista?
    Ei bine, aflati ca de aceea o sa si pierdeti totul. In tara asta inca mai exista oameni de onoare si nu doar mercenari.
    Leprelor!

  61. nicole Says:

    Si, da, am dus si vaca la pascut in vacante, la bunici, dar am citit si invatat cat javrele ca voi, cu modele ca Nistorescu, n-o sa pricepeti in veci de veci. Nenorocitilor.

  62. ENA Says:

    Vladimire
    Du-te si te arunca in Dunare. Proteste, organizatii internationale etc . Tu si cu Nicol numai timpenii debitati. Cotidianul este o societate comerciala privata. Patronul angajeaza si da afara pe cine vrea el. Nu da socoteala nimanui. Doar sa respecte legea peaviz si ceilaltii pasi. Nu te-am vazut mai democratule sarind asa cind au ramas fara loc de munca zeci de mii de mineri sau cei de la autobuzul sau sidex. Atunci de ce nu te-ai sesizat sa organizezi proteste. sa te fi vazut si eu legat in numale democratiei de gardul Palatului Victoria ca protest ca au fost concediati minerii. Pentru un neica nimeni ai sarit ca ars. Era prietenul tau de la 22. Curata obiectivitate. Asai in democratie azi angajat mine somer sau la voi nu se pune

  63. ENA Says:

    Nicole
    Vorba cuiva de pe bloguri NIIII… boalaaaaaaaa….. Niii….boala.

  64. Ioan Te Moral Says:

    A fost o vreme cand Vantu avea interes sa se puna bine cu Base.
    Si a adus la Cotidianul LINGAII de genul Traian Cacat Ungureanu si I T Moral.

    Acum Vantu vrea sa il injure pe Base si l-a adus pe Nistorescu.

    Deci, Moral, ce te f**e pe tine grija ce face VAntu cu banii lui?

    Zi merci ca te-ai folosit de Cotidianul ca ziar de propaganda PDL atata timp.

  65. nicole Says:

    “Pe unii îns? trebuie s?-i b?nui de apartenen?? la SRI, SIE ?i SPP. Dar cei mai violen?i au fost b?ie?ii dintr-o ga?c? înrolat?.
    Publicitate
    Îi pute?i g?si u?or pe blogul lui Vladimir Tism?neanu. Sunt cei care profit? din opera?iunea de condamnare a comunismului. Lor li se adaug? unii care au fost obliga?i s? plece la venirea mea. Nu vom putea lucra niciodat? împreun?, pentru c? produc?ia lor nu-i decât o flec?real? de tavern? ?i n-are nici o leg?tur? cu jurnalistica. Oricum, cu tot veninul ?i cu toate înjur?turile, ne-au ajutat f?r? voie la relansarea ziarului. S? fie primit!

    Cenzura? Subiectul sup?r?rii generale nu exist?! N-a fost decât o amânare a unui material incomplet, realizat din câteva hârtii ?i f?r? o discu?ie cu cel acuzat de cele mai cumplite lucruri. Dup? câte ?tiu eu, nimeni nu poate fi îngropat f?r? ap?rare. Drept pentru care un dosar complet al scandalului Romo?anu va ap?rea în zilele urm?toare.”

    Ati intalnit un mincinos ordinar mai mare?

    Nistorescu,
    Fac parte din multii cititori care au PLATIT ziarul asta cu bani personali, mai securistule!
    Ceea ce faci tu este ordinar si dovedeste impotenta mentala, nesimtire si prostie. Ne jignesti pe toti cei care am crezut in publicatia asta. Esti un ZERO SOIOS.
    Tu nu esti ziarist, ci esti exact un sobolan odios din beciurile securitatii.
    Sunt tanara, “batrane”, asa ca am timp sa ma bucur cand vei disparea.

  66. Solidarizari « Interactiuni Says:

    [...] concediat. Scriu despre asta Costin Ilie, Costi Rogozanu (ceva mai putin inflamat), Ioan T. Morar, Eugen Istodor si Cristian Teodorescu. De partea cealalta, Nistorescu scrie un text asa-zis explicativ care [...]

  67. geronimus Says:

    http://ro.wikipedia.org/wiki/Pul%C4%83_%28revist%C4%83%29

  68. Mycroft Says:

    Respect, d-le Istodor

  69. Delia Says:

    ena, de obicei nu ma leg de oameni, da esti pur si simplu dobitoc/oaca. cu ciucuri. sa-si fac vintu ziar in sat la el. “foaia populara”, “stiri despre noile pozitii ale cozii vacii” sau cum vrea sa-i spuna. nu sa ia un cotidian national si sa stearga pe jos cu angajatii si cititorii ca asa vrea muschii lui de mogul care pierde bani. scoateti bai banu! ce atita elitism. nistorescu, baga stiri cu tite, ca asta se vinde! a, si doua pagini cu tine si romosanu. sefu, sefu, da am voie sa-l scot nevinovat pe final? bine ma, treaca de la mine. da pagina antibasescu sa fie color azi. nu ma uit la bani ca oricum nu vi-i dau.

  70. uhi Says:

    interesante reactiile unora. pentru cei care nu stiu codul muncii la rezilierea unui contract de munca trebuie sa ai argumente, nu bun plac. chestia ca “potrivirea” nu e un argument cum nici editorialul de azi al lui nea cornel nu e vreo bucurie.

    e foarte adevarat ca respingerea unui material poate fi, tehnic vorbind, decizie redactionala iar nu cenzura, dar ramine intrebarea cu amicitia. povestea cu “e doar jumatate” e pentru fraieri ca vantu.

    in rest numai de bine, ca de nistorescieni avem parte de douj’ de anisori. bucuria lu’ nea cornel cum ca s-a epuizat nu o sa tina mult ca nu are talentul lui diaconescu de a face serial cu patrasconiu 300 de numere.

  71. geronimus Says:

    Domnule Istodor, ma bucur ca ati scris despre

  72. geronimus Says:

    Demiterea

  73. geronimus Says:

    Lui

  74. geronimus Says:

    Patrasconiu de catre Nistorescu

  75. geronimus Says:

    Mi-e foarte greata, ce sa mananc?

  76. ena Says:

    DELIA
    de ce nu faci pe banii tai un cotidian national si sa-l angajezi pe elitistul CP. si sa-l conduci cum vrei tu. CA VREI SAU NU vintu pe banii lui face ce vrea el angajeaza pe Nistorescu si il da afara pe CP pupincuristul nrmarul trei ca pe primele doua sint la mare distanta M.Mihaes si TRU.

  77. geronimus Says:

    ena, de unde esti?

  78. geronimus Says:

    esti femeie, nu?

  79. geronimus Says:

    am nevoie de o nevasta intepata care sa ma puna la punct cand vin beat acasa.

  80. geronimus Says:

    cum o fi sa bei cu etilistul Nistorescu, ena?

  81. patra Says:

    pentru Dn. Patrasconiu

    Imi pare rau pentru dumneavoastra personal insa pentru mine ca simplu cititor nu ati existat ca jurnalist. Stiam dinainte ce veti scrie si ce opinie urmeaza sa aveti. Ati incurajat pupincurismul, ploconismul, lipsa de coloana, opinia tendentioasa la comanda politica. Sunteti tipul de jurnalist care este numai pentru o anumita parte… oricare ar fi ea si oricum s-ar schimba vremurile. sunteti pana la urma o victima a propriei orbiri profesionale. ati scris cu ura si de foarte multe ori nedrept. vremurile se schimba si cei care au demonstrat lipsa de coloana ar trebui sa stie sa se retraga. degeaba strigati pe toate drumurile si ne vorbiti de profesionalism etc….. in cazul dumneavoastra obisnuit sa scrie la comanda si pentru stapan ar trebui sa stiti ca stapanii pot si ei la randul lor sa-si aleaga cateii. sper sa fiti tratat cu aceeasi “toleranta” pe care ati improscat-o in scrierile dumneavoastra.

  82. patra Says:

    Pentru Nicole alias Mirela Corlatan

    Imi amintesc despre “confruntarile” noastre pe blogul dn. Patrasconiu si de felul cum ma amenintai cu bocanci in gura (asa ati invatat in ferentari?). acum aveti un nume si stiu ca individa care improsca pe blog si era nelipsita de pe blogul dn. patrasconiu zi si noapte care combatea de zor si injura ca un birjar sunteti dumneavoastra Mirela Corlatan. Combateti si acum cu verva cand gasca de bine din jurul lui Patrasco… s-a destramat. din pacate nu ati facut si nu faceti jurnalistica. nu aveti coloana si scrieti cu “scuipatul”. va doresc si dumneavoastra sa fiti tratata cu aceeasi toleranta cu care imi dadeati bocanci in gura pe un blog in care incercam o discutie decenta….

  83. Anny Pauker Says:

    Oh, Cotarlan-nicole?! Acum îi înteleg si atitudinea fata de BOR si legatura cu “platforma”. Iar eu credeam ca e o simpla tzoapa.

  84. om rau Says:

    eu is solidar cu nistorescu.
    se poate?

  85. nicole tudor Says:

    @Patra,

    da, mirela corlatan e eu si eu sunt mirela corlatan. ca si pe blog la CPatrasconiu, ma bucur ca v-am dat bocanci in gura (poate nu destui), iata ca patentul a reusit, din moment ce nu reusiti sa pricepeti defel ce e aceea o discutie decenta. Dupa cum spune si Anny Pauker, sustinatoarea dumneavoastra, nu astept toleranta din partea dumneavoastra, lichelele si leprele consacrate, pentru ca nu v-am iertat si n-o sa va iert niciodata. O sa va dau exact cati bocanci voi putea si direct in bot.

    @mirela corlatan,
    multumesc pentru “acoperire”. :)

  86. om rau Says:

    v-a tras-o vantu cand va era lumea mai draga.
    acu bagati tare cu fni!

  87. om rau Says:

    e mafie, dom’le!

  88. om rau Says:

    s-a spart gasca…

  89. om rau Says:

    scoateti dvs. cotidianul oranj si se rezolva!

  90. required Says:

    pentru “patrasconii” care se dau de ceasul mortii, y compris istodor: vi se potriveste chiar clasica urare istodoriana: muriti!

  91. Anny Pauker Says:

    Cu mine sa vorbesti frumos, domnisorica, ca mi-s neo-cocoana. Întreaba-l pe unchiu’tau, Tismaneanu.

  92. vali Says:

    Crezi ca Patrasconiu a fost dat afara desi nu a facut nimic? GRESIT. Tocmai de aia l-a dat afara: ca nu facea nimic. Sa sugereze cineva un articol cat de cat scris de el. Maculatura pe care o semna oricum o primea direct din Modrogan si ocupa degeaba spatiu pe net.

    Propun sa-si faca un blog http://www.patrasconiu.ro sa vedem daca are macar 5 vizite pe zi de saptamana viitoare. Si nu-l mai plangeti ca are copil mic ca il ajuta prietenul Boc cu ajutorul de somaj plus alocatie de 200 ron. :)

  93. Paul_a Says:

    un sat fara caini, cam asa e ziarul asta, fiecare, care incotro ca in reclama cu pufuleti. pai unde e capul sa conduca dezmatul. sa vina unu cu cap si caini. omule ce stai in cloaca asta? se umple haznaua si pute.

  94. nicole tudor Says:

    http://www.evz.ro/articole/detalii-articol/862139/Cotidianul-contra-Nistorescu/

  95. Catalin Says:

    Noh, asta chiar ca pune capac peste lecturile mele din Cotidianul. Chiar citeam si chiar ma batea gandul, bata-l sa-l bata de gand, sa ma abonez la editia print, asumandu-mi constiinta incarcata de niste copaci taiati in plus. Asteptam doar ziua de salariu.
    Cat despre nea’ Cornel nu imi iese din cap ceva odios: nu ca a busit motocicleta cu 2 oameni pe ea… ci cum a busit-o: a intors jeep-ul peste squar-ul dintre sensurile de mers pentru ca nu avea chef sa stea in coloana la semafor. Poate e din topor, poate ca prea ma leg de un crestin la necaz, dar mie asta imi zice cam totul despre un om.
    Si tare imi e teama ca, peste cateva luni, voi inlatura capacul tocmai pus doar de pe un borcan cu ghiveci facut de zacuscarul sef care tocma’ a inceput sa se dea cu SUV-ul peste jurnalistii, articolele si cititorii Cotidianului.
    Asa! Tureaz-o, nea’ Cornele!

  96. odojak Says:

    Ai dreptate. A?i uitat. De Ranghel… ?i acum a venit P?tr??coniu. Urmeaz?….

  97. cristi.s Says:

    Nicoaleto,

    Trebuie sa te dea si pe tine Nistorescu afara…Ca vad ca nu iesi de bunavoie…Dracului, vorbiti si de securisti…

    Auzi…Volo…

    Pentru Lucid

    Draga Lucid, cateodata e nevoie sa astepti ani de zile pentru cateva minute care-ti dau satisfactie( in rest, “I can get no satisfaction…” cum zic Rollingii): Intelegi, mah Lucidule, de ce am plecat astia care-am plecat? Peste balta, cum iti place tie sa spui…Uite, mah, d-aia…D-aia de mai sus…Vizuina asta urat mirositoare care e RO de azi ti se asterne sub ochi daca citesti comentariile din zilele astea de pe Cotidioanul. In toata spelndoarea ei puturoasa…Miroase, pute rau tara ta de dor, Lucidule…Si daca iti vine dor vreodata, de la NY, de la Los Angeles sau de aiurea nu trebuie decat sa deschizi iar bloagele sau website-urile…Iti trece. Nebuna nefu-TUTA de Nicole ajuta la construirea democratiei…Ii da o mana de peste ocean unu’ caruia i-a disparut dosaru’, ca atatora…Peste toate astea se asterne jegul romanesc al cantaretilor dupa ureche…Lucide, nu simti tu, vorba lui Nae, cum te cuprinde intunerecul si…

  98. toma Says:

    …braking news… aug 2009… realitatea urit mirositoare loveste ventilatorul cotidianului… blogari portocalii din toate tarile uniti’va…

  99. toma Says:

    …realitatea urit mirositoare loveste ventilatorul cotidianului…
    …portocalii din toate tarile, uniti’va…

  100. alex Says:

    imi pare rau de Patrasconiu, mi se pare un om echilibrat – nu ma refer aici neaparat la politica – ci in general.

    nu il cunosc personal, insa din articolele lui deduc ca are o mentalitate moderna.

    nu stiu ce planuri are Nistorescu, dar banuiesc ca vrea sa isi faca o echipa proprie, de oameni care nu prea il second-guess, de executanti. e un tip dificil si probabil multi din cei de acum nu vor putea lucra cu el. se va trece probabil de la un stil de management american, orizontal, la unul ierarhic, mai ca la armata.

    pe de alta parte, nu sunt de acord cu acuzatiile de cenzura – asta e jobul lui pana la urma sa decida ce merge pe platformele ziarului – banuiesc ca Nistorescu nu are un rol pur administrativ acolo ci e pus sa conduca ziarul efectiv, inclusiv sa decida ce intra si ce nu intra. poate ar fi trebuit sa se abtina in cazul asta, insa pana la urma cine e Romosanu asta sa fie pe prima pagina, ai fi zis ca l-au deconspirat pe Basescu sau cineva mare, nu un critic de arta si sef de editura privata.

    eu am lucrat in presa din America si editorii in general decid ce subiecte intra si ce subiecte nu intra, mai si umbla in articol. sunt cazuri in care se studiaza si cu avocatii, daca implica potential libel, e treaba mai complicata.

  101. silviu Says:

    nu va e rusine? ati dus cotidianul in groapa si faceti gat cand vine cineva sa-l scoata din rahat?

  102. poate Says:

    poate se iese din perioada pupinbasista…
    tot numai feseneii pasionatzi ramasesera ultimii cititori…
    poate e bine sa mai dea afara…
    daca se inchide & taraba ‘ghidushilor’ de la catzavencu…

  103. Freedom Says:

    Asa!
    Voi cuprinsii de spiritul democratic strigati de lipsa de democratie a gestului lui Nistorescu, care i-a rupt gatul dintr-o miscare lui Patrascanoiu,caci coloana nu mai avea cum sa i-o rupa, fiind deja bucati. Voi care ati linsat-o pe EBA ca a indraznit sa candideze, mai intai pe liste mai apoi independenta,voi care ati linsat dreptul unui om de a alege si a fi ales.
    Voi care ati decretat :”muriti cei care votati eba”!
    Voi care ati fost pioni in strategia psd de linjaj asupra familiei si apropiatilor lui basescu tradand si umilind 6,5 milioane de cetateni care l-au votat la referendum. Voi care ati devenit pupingionisti dupa ce ati fost pupintaricenisti si niciodata “pupinbasesti” cum va ataca idiotii astia de pupinicacati.
    Voi care nu l-ati linsat pe Nistorescu,Daianu, Felix ca au fost adevaratii securisti dar ati linsat-o pe Mona Musca ,Stolojan , ati abandonat-o pe Macovei pentru un pumn de arginti si pentru ca seful vostru , actionar la catavencu sa fie uns Guvernatorul Deltei de cel ce a instrainat resursele din Insula Serpilor.
    Voi care ati devenit pionii impotriva democratiei ai lui Vantu, Felix, Nastase ,Patriciu, la fel ca Prostanacul, caraiti acum despre gesturi nedemocrate.
    Voi cei care ati facut propaganda pentru neprezentare la vot.
    Voi care ati scris articole bascalioase la adresa lui Thru, l-ati defaimat in mii de articole pe Boc (care face poc) desi erau singurii care faceau opozitie pe atunci, , voi care ati tinut spatele regimului antidemocratic cu guvernare de 20% al PNL-UDMR sustinut din boscheti de psd-ul mafiotilor.
    Voi care ati fost colorantii, “E-urile” care sa dea aspect rahatului, diversionistii care trebuiau sa creze confuzie, sfarsiti ca si comunismul (ce coincidenta) rapusi de propriul si in propriul rahat!

  104. Kartouche Says:

    Dar daca esti prost si infatuat, te poate da afara ?
    Sau, pur-si-simplu`, nu te citeste nimeni si falimentezi ziaru~ ??
    E prevazut in Codul muncii ??
    Afara cu jegurile astea pipincuriste basesciene !!

  105. Cotidianul a murit! Tr?iasc? S?pt?mîna! (update-uri în timp oarecum real) | Bleen Says:

    [...] 17:03: Eugen Istodor – P?tr??coniu-solidaritate (comentariu Vladimir [...]

  106. StareaPresei.ro » Starea presei Says:

    [...] Istodor: Patrasconiu-solidaritate [...]

Leave a Reply